زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه علوم پزشکی 99

هرسال از بین دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، که از محل تحصیل خود رضایت کافی ندارند و یا در پی داشتن مشکلی به دنبال گرفتن انتقالی و یا مهمانی به دانشگاه محل زندگی خود هستند.

امکان ثبت درخواست انتقالی و یا مهمانی دوبار در سال برای دانشجویان فراهم می‌باشد که متقاضیان می‌توانند یکبار درخواست خود را برای نیمسال تحصیلی اول یعنی مهرماه و یکبار هم درخواست خود را برای نیمسال تحصیلی دوم یعنی بهمن ماه ثبت کنند.

بخوانید: انتقالی و مهمانی دانشگاه سراسری

زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99 | نیمسال تحصیلی اول دانشگاه علوم پزشکی

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی که قصد گرفتن انتقالی و یا مهمانی در نیمسال اول تحصیلی به دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی را داشته اند، می‌بایست از روز دوشنبه تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال 99 تا روز چهارشنبه 14 خرداد ماه 99، درخواست خود را در سایت مربوطه ثبت می‌کردند.

تمدید مهلت ثبت نام

دانشجویان بهتر است درخواست خود را در روزهای ابتدایی ثبت کنند و به روزهای آخر موکول نکنند اما دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله مهلتی را برای ثبت نام انتقالی و مهمانی جاماندگان در تاریخ های تعیین شده در نظر می گیرد. در سال جاری نیز این تاریخ از روز یکشنبه 18 خرداد ماه تا روز شنبه 24 خرداد ماه 99 تمدید شد.

لازم به ذکر است داوطلبان می‌توانستند در صورتی که دانشگاه مبدا مدارکشان را بررسی کرده و اعلام نقص کند، اطلاعات و مدارک خود را تا 26 خرداد ماه 99، ویرایش کنند و در صورت قبولی دانشگاه مقصد با انتقالی و یا مهمانی دانشجو، اطلاعات و مدراک خود را تا تاریخ 27 تیرماه برایشان ارسال کنند.

بخوانید: نحوه ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه علوم پزشکی

زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99 | نیمسال تحصیلی دوم دانشگاه علوم پزشکی

دانشجویانی که به دنبال ثبت درخواست انتقالی و یا مهمانی در نیمسال تحصیلی دوم سال 99 در دانشگاه های علوم پزشکی هستند، بایستی برای ثبت درخواست و ارسال مدارک در دانشگاه مبدا از دهه آخر آبان ماه 99 الی دهه اول آذر ماه 99،  به سایت مربوطه مراجعه کنند.

دانشگاه مبدا تا اواخر آذرماه مدارک ارسالی داوطلبان را بررسی کرده و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

تمدید مهلت ثبت نام

معمولا هرسال زمان اعلام شده برای ثبت درخواست مهمانی و انتقالی، تمدید می‌شود و دانشگاه های علوم پزشکی فرصتی را برای جاماندگان نیز درنظر می‌گیرند اما تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت درخواست انتقالی و یا مهمانی برای نیمسال دوم سال 99، منتشر نگردیده است و بهتر است داوطلبان در زمان‌های اعلام شده، اقدامات لازم را انجام دهند.

در صورت دریافت اخبار جدید مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام نیسمال دوم، این مقاله نیز بر اساس اخبار جدید بروزرسانی خواهد شد.

سایت ثبت نام انتقالی و مهمانی | دانشگاه علوم پزشکی

تقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مجزا از دیگر دانشگاه های سراسری که از طریق سامانه سجاد انجام می‌شود، باید پیگیری شود.

دانشجویانی که خواهان ثبت درخواست انتقالی در دانشگاه های علوم پزشکی هستند، باید به سایت مربوط به انتقالی دانشجویان رشته های گروه پزشکی به نشانی اینترنتی “ transmission.behdasht.gov.ir ” مراجعه نمایند.

دانشجویانی که قصد ثبت درخواست مهمانی در دانشگاه های علوم پزشکی را دارند باید به سایت مربوط به مهمانی دانشجویان رشته های گروه پزشکی به نشانی اینترنتی guest.behdasht.gov.ir مراجعه کنند. 

بخوانید: انتقالی دانشگاه آزاد 99

زمان اعلام نتایج انتقالی و مهمانی دانشگاه علوم پزشکی

نتایج نقل و انتقالات برای نیمسال تحصیلی اول اواخر تیرماه اعلام شده است و داوطلبانی که با درخواست آنها موافقت شده، بایستی برای ادامه روند انتقالی و یا مهمانی اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

دانشجویانی که درخواست خود را مبنی بر نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در نیمسال دوم ثبت کرده اند بایستی منتظر اعلام نتایج در اواخر دی ماه باشند. در صورتی که مدارک را به صورت کامل برای دانشگاه مبدا ارسال کرده باشند و در صورت موافقت دانشگاه مقصد، با درخواست آنها موافقت خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99




:: برچسب‌ها: زمان انتقالی و مهمانی علوم پزشکی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: